piątek, 24 sierpnia 2007

Penis jest dobry na wszystko :>

Dzis robilam te trzy torty. Dobrze, ze moja siostra zauwazyla, bo pomylily mi sie dedykacje... I pewna konczaca 30 lat Pani dostalaby tort z wielkim czarnym penisem i napisem "zycie zaczyna sie po 30" co byloby moze zabawne, ale podejrzewam, ze nie bez powodu kolezanki zamowily jej jednak serce z kwiatami :)

Co do fiacika z mloda para, to jak narazie byl jedyny tort przed robieniem ktorego mialam treme, ale udalo sie :) Jestem zadowolona.

Jutro jednak mam do zrobienia az 5 tortow, a wieczorem czeka mnie ognisko. Dobrze ze tesciowa zabiera dzieci na noc...

Nie sadzilam, ze kiedys to powiem.

heh. Ide piec biszkopty na jutro.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

jesteś mistrzynią świata jeśli chodzi o te torty, po prostu czysty artyzm :)

liwia pisze...

Moze w takim razie kiedys znajdziesz pretekst by do mnie wpasc :) albo dajcie znac kiedy znow na jakies piwko bedziecie sie umawiac :)

Za jakis rok to na placu zabaw sie bedziemy mogli umowic hehe Ale teraz to jeszcze za mala ta corka twoja chyba :)